Allt ska med. Livet i sin helhet, vanligt, stötande eller politisk inkorrekthet.

måndag 9 augusti 2010

Ge mig svar

Tala till mig, se mig i ögonen, undvik mig inte.

Nu betalar jag för att bli avvisad, spännande. Alla ni klichéartade människor som skriver om rosor och solnedgångar, FUCK ER. Ni som vill ha en partner som är bäst på allt, FUCK ER! Du som skriver att du är så in i helvetes söt, trevlig, spontan - FUCK DIG! Gör något eget, skriv så att du kan stå för det.

Mötesplatsen, Spray date, Happy pancake, FUCK ER!

Med den vanvettiga magsyran ur kroppen vill jag endast bringa klarhet i vad det är som man ska göra. För jag vet jävlar i det inte.

Orden och ögonen kommunicerar på två olika språk men översättningarna blir aldrig desamma. Nunc est bibendum. Hick, se vad du har fört mig till. Kan du inte bara vara enkel?

Några sista ord från Ronny Grosder:

Det går nedåt, kommer det en rekyl?

Inga kommentarer: