Allt ska med. Livet i sin helhet, vanligt, stötande eller politisk inkorrekthet.

torsdag 1 juli 2010

Are you interested

Ägnar stor tid och möda på den smått funktionella applikationen "Are you interested".

Jag har ett bra vinklade bilder på mig själv som ger mig större fördelar än rättvisan skulle ha gett mig. Till saken hör att dessa maninnor bara skickar bunkvis med små äckligt söta gåvor men inga mail. Varför kan inte de också bemöda sig att skriva mig ett par rader på ett digitalt papper som är piss värt.

En vacker kvinna visade intresse för mig genom att klicka "Yes" på mig och jag gjorde detsamma eftersom jag fann henne glädjerik och vacker. I mitt försök att skapa en växande förälskelse - och på så sätt kunna droga mig och henne från alla orättvisor som existerar i världen - plitade jag ned en ledande fråga med en underton av genuint intresse. Men vad i hela helvetet fick jag tillbaka?! Ytterligare en - satan i mitt jävla hjärta - gåvefan! Yttermera är jag så in i Häljarp frustrerad att jag tror att hela världen är emot mig.

Snart är det nog dags för en resa till.

Några sista ord från Ronny Grosder:

Jag har onanerat i en trappuppgång.

Inga kommentarer: