Allt ska med. Livet i sin helhet, vanligt, stötande eller politisk inkorrekthet.

lördag 8 januari 2011

2010

2010, vad ska man skriva?

Ett år fylkat av otalet tråkigheter sedan spurtade jag precis som 2009 men jag föll eller lät mig fällas några dagar innan siffrorna skiftades.

Några nya nyårslöften avlades inte, här är vad jag ville få gjort 2010:

Mer fitta, föredragsvis utan direkt betalning

Det lyckades jag med men inte den utsträckningen jag önskade. Från den sjuttonde november till och med den tjugosjunde december fick jag inträde till en slaskfitta tjugo gånger precis.

Flytta någon annanstans
Också ett mål jag bockade av. Jag är nöjd.
Mer bier
Jag tror faktiskt att det dracks fler bier än föregående år. En inre känsla säger mig att det gjordes just så.
Skärmflyga
Nej. Stod och velade inför beslutet.

Läsa fler böcker än föregående år, 86 stycken 2009.

På grund av en chimärkärlek kunde jag inte koncentrera på böcker senare delen av året och därför klarade jag inte av mitt mål.
Äta på en fin restaurang
Ja. Bloom in the Park gästades av mig.

Bättre ekonomi

Jodå, jag klarar mig allt bättre.
Banta
Vet ej, gjorde av med lite men sedan under flytten när jag slängde mikrovågsugnen blev förfallet av högre grad.
Träna
Nej, inget av den varan.
Färre runk
Kanske.

Inga kommentarer: