Allt ska med. Livet i sin helhet, vanligt, stötande eller politisk inkorrekthet.

lördag 8 januari 2011

Avskrivning

Vill bara delge lite av det helvetet jag har fått utstå.

Detta var inte roligt:

Hon hade aldrig smör
Orakad
Egoistisk
Hatade hennes tillgjorda och milda röst när hon skulle vara sensuell
Hon gick som om hon ägde världen
Gråa hår
Obildad
Slängde iväg meningar som: "Allvar!", "Var fick du luft ifrån?"
Ville inte besöka mig
Jag bekostade mer än vad som brukligt är
Snål
Hade ingen kaffebryggare
Fula ögon
Bemästrade inte avsugning eller -runkning
Hade lite överskottsfett men ansåg sig vara smal
Krävande
Snusen, röken, spriten ogillades
Billig men trodde sig vara fin
Fick inte utföra analt
Hade en horunge som visade sitt morgonstånd för henne
Bytte inte lakan på flera veckor när det var blodigt
Pratade inte korrekt eller ren svenska
Rynkor
Anklagade mig för felprioriteringar
Hade ett fult möblerat hem
Spelade musik från televisionens integrerade högtalare
Ville mensknulla
Hade en mouche
Klemig när man bara ville sova
Använde inte p-piller
Fick inte spruta i munnen
Ville ha alltför dyra julklappar, i tusenkronorsklassen
Sköt över kommunikationsansvaret på mig
Arbetslös
Gammal
Sur fitta
Bottnade för tidigt
Kom för snabbt och klämde den som en mussla
Sa övertrakassera i stället för övertrassera
Trodde att hon skulle komma med i "Ensam mamma söker"
Hade på sig smutsiga och söndriga kläder
Hade ingen matolja
Ville att jag skulle säga att jag älskade henne
Drack inte mycket alkohol
Ointresserad av att göra rätt för sig
Kunde absolut inte laga mat
Tyckte att en Findus färdigrätt var fullvärdig kost
Visste inte vad fläskkarré var
Ville att jag skulle betala hennes gynekologbesök
Visste inte vad jag hette i efternamn förrän efter sjätte dejten
Ville att jag skulle genomgå ett vasektomiingrepp
Hade en gulblekt framtand
Fanns ingen tvål på toaletten
Hade en utplanad tandkrämstub av hög ålder
Erbjöd sin "vänskap"
Använde ett skärp för att tillsluta sin dunjacka då den saknade knappar
Ville att jag skulle slicka hennes fitta när hon hade tampong
Ansåg att jag skulle raka min ansiktsbehåring när hon inte själv gjorde det
Hyrde sina filmer på biblioteket

Inga kommentarer: