Allt ska med. Livet i sin helhet, vanligt, stötande eller politisk inkorrekthet.

måndag 17 januari 2011

Ballonger och bröst har en sak gemensamt. Festen är slut när de har pyst ut.

Vad ska man nu göra med sitt så kallade liv?
Det har gått lite i baklås just nu men jag har ändå inget emot att stå lite i kylan, en stund i varje fall.

Tränar lite extra på att dricka bier och whisky samt andra spritsorter. Är något av en enkomponentare och föredrar saker och för sig. Salt och peppar avskyr jag och alla de andra legitima smakförstärkarna.

Mitt andra leverne på den digitala dejtingen går som väntat, dåligt. Jag har verkligen försökt men ingen uppskattar min framfusighet, skrivförmåga, personliga intresse, varma intellekt eller mitt älskvärda beteende. Av tjugo skickade första-mail har jag fått två svar varav den ena var en silkestråd och den andre en avspisare efter ett första inledande positivt mail. Min respons var kanske inte av värde? Men jag ger inte upp! Det ska ni ha klart för er att Ronny Grosder är en dygdig man och jag ämnar fortsätta så tills någon inser vilken rik tillgång jag egentligen är. Ni ska inte komma undan bara för att ni sönderkörda i huvudet!

För att inte hamna i en sådan tråkig sits - som jag tyvärr har tvingats uppleva ett antal gånger - ska jag inte låta mig nedslås. Det som kommer att få mig på fall är inte någon från kvinnokönet, döden ligger närmare än så. För sorgligt att denna kvinna som jag avrådde mig själv från att träffa envisas med att ringa. Hon ska inte få mer av min härliga köttbit, den här grova arbetarkuken har du sett och känt för sista gången. Hur hade du tänkt och reagerat om du hade vetat att den har omgärdats av öppet profiterande fittor?

Inga kommentarer: