Allt ska med. Livet i sin helhet, vanligt, stötande eller politisk inkorrekthet.

söndag 2 januari 2011

Jag vill inte dö jag vill bara döda

Tänkte börja med en välformad dikt tillägnad en fitta som jag egentligen inte har mer att skaffa med och är mer än glad åt att just detsamma inträffade.

Sätt du dig
Jag betalar nu din jävla fitta
Ät, är det gott nog att tacka för
Visst kan jag det
Ja
Ja
Din fitta luktar jordnötsolja
Stöna inte så falskt
Bit mig inte så brutalt
Kan du inte vara öm
Varför kränker du mig
Jag har inte brutit passionen
Lär dig några nya ord
Vill du inte besöka mig
Håll du dig då till ditt
Jaså är det min tur att betala
NEJ
Otacksamma brunfitta
Vill du ha min arbetarkuk
Sorti


Det var en resa som pågick ett tag men nu är det slut. Den sluga slynan fick nog av min omanlighet, det vill säga oviljan att betala och köra henne vart hon än skulle. Hennes jävla fittunge stod mycket i vägen också. Tyvärr hann jag ge henne en del presenter och pekuniära hjälpmedel men nu är det fan slut med det. Hoppas att hon får ett riktigt helvete inte för att jag är bitter utan för att jag hoppas att rättvisa ska träda i kraft. Sluta vara så in i helvetes dum, hon kunde inte följa mina tankar. Alltid behövde man förklara sig då något enligt hennes mening var avancerat. Trots åldersskillnaden stod jag högt över henne. Hon var inte svaret på livets mening.

Visst hade jag roligt men hon kunde inte suga kuk.

Inga kommentarer: