Allt ska med. Livet i sin helhet, vanligt, stötande eller politisk inkorrekthet.

fredag 6 maj 2011

Infamt infall

De senaste månaderna har jag genomgått en hård period. Den åtföljdes av allehanda kval och tankar samt annat som kan härledas till alkohol. Sammanfattningsvis kvarstår min uppfattning om kvinnor - de är våp.

Kära motståndare ni ska inte få mig att snava, vare sig det handlar om ett ytligt skrapsår eller ett rejält kötthugg. Jag har tränat och det har inbringat resultat, ha - på er. Några snedsteg har gjorts men jag har kommit över det. Jag har blivit pånyttfödd och har låtit omvärlden göra en ny värdering av mig och det har visat sig vara mångt högre siffror än vad jag räknade med, så det så. Än är allt inte stabilt men tillräckligt för att inse att det går.

Två dejter avverkades i februari. Båda var icke önskvärda. Totalt personlighetslösa och hade inga egna åsikter. En östatshora och en inavlad malmöitiska.

Blev rånad av två svartmuskiga ynglingar under dygnets tidiga timmar efter många bier.

Krossade ett fönster på Kalendegatan och kastade ner en cykel i kanalen vid Malmö centralstation.

Månaderna jag har gjort mig själv otillgänglig har varit hektiskt minst skrivet. En trettiosjuåring fattade tycke för mig och när jag sedermera blev presenterad för denna vamp (senare våp) tog det inte lång förrän vi stod på dansgolvet och knullade upp varandra med ögon och handpåläggningar. Händelseförloppet fick sig en twist då hon plötsligt utbrast:
"Jag borde inte röka"
Sekunden senare står hon och purgerar i rökrutan. Trodde att min person skulle stärkas om jag inte lät detta göras till en stor sak och beledsagade henne till toaletten. Efter en ny beställning bier stod jag synlig ett antal meter utanför och lät henne avgöra om jag fortfarande var intressant. Hon kom fram. Nummer utlämnades, fick inte hennes.

Under dejten fick jag mig en rejäl blåsning när jag försynt frågade henne om vi skulle göra något annat senare ikväll. Hon antog att vi skulle hem till mig men jag framhöll att jag endast menade underhållning av det lättare slaget. Alltnog, vi samtalade i totalt fyra timmar och hade det lite angenämt. Hon tyckte fortfarande jag var snygg, trevlig och så vidare men att hon tyckte att åldersskillnaden var för stor. Vi skildes åt och jag gav henne en kindpuss.
Men det ska henne tillstås att jag uppskattade att hon ringde i stället för att bara slänga iväg ett fucking sms eller inget svar alls.

Nåja, vi har kanske två nya dejter nästa vecka så vi får se. Tyvärr lever dessa inte riktigt upp till den andres skönhet men vad fan gör man inte för att värma kuken?

Inga kommentarer: