Allt ska med. Livet i sin helhet, vanligt, stötande eller politisk inkorrekthet.

måndag 30 maj 2011

Jag vill idka tortyr

Nu har det skitit sig, igen.

Trettioåttaåringen avbokade. Djungelfittan gör inte som hon skriver, i stället låter hon mig leva under stort ovetande. En kvinna jag fick numret till av en manlig bekant var inte för mig obekant, hon hade avvisat mig förr. Åh, livets små irritationsmoment som hopar sig för mig. Dessa små avvikelser i det nöjaktiga gör mig innerligt förbannad. Absolut ingenting går åt mitt håll.

Helgen gav ingen utdelning alls. På fredagen drack jag alldeles för mycket och det som hände under småtimmarna gick inte att memorera. Lördagen hade jag hellre haft denna minnesförlust, den var ännu sämre. Ändå stannade jag ute till 06:15.

Kvinnor gör mig vanvettig!

Uppdatering två minuter senare. Loggade in på en annan dejtingsida. En kvinna har skrivit! Så glad jag blir... Den fittan kommer ändå att avvisa mig när det väl gäller. Hotmail-adress, bah. Ska ändå dra i väg ett mejl för att se vad som kommer att hända.

I framtiden kommer jag anlägga en avslappnad attityd samt inte göra mig till alltför stort hånoffer. Har märkt att en del säkert ser mig som en knarkare och undandrar sig mitt sällskap, det ska vi ändra på.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Sök på "Det här är Malmö" på Facebook.

Ronny Grosder sa...

Hur berör det mig?

Unknown sa...

Jag tror inte att du är oberörd av Malmö.

Ronny Grosder sa...

Till viss del är jag. Är det en obetydande sak rör jag mig inte en tum.