Allt ska med. Livet i sin helhet, vanligt, stötande eller politisk inkorrekthet.

torsdag 14 juli 2011

Blindgängare

Det slog inte väl ut.

Det går allt sämre med i stort sett allt som jag befattar mig med. Dejtingen går surt, arbetet förvärrar, ekonomin fallerar, hälsan tas snart ifrån mig. Snart är det dags för mig att ta tag i allt detta. Att verkligen visa vad som finns gömt inom och som endast måste brytas innan jag kan dra fördel av det.

En kvinna utanför Ica Maxi Toftanäs - för övrigt i sällskap av Belinda från Bulltofta Kött - stod i egenskap av sin egen möhippa och ville ge slumpartade kyssar till män. Jag kom gåendes och hade inte tanke på att nyttja tillfället men när hon kom inhoppandes i sin gyckeldräkt gick det inte att motstå. Bakfull som man var frågade jag henne väldigt rättframt om vad det var hon salu- eller tjänstförde. Det rörde sig om kyssar och bidraget var frivilligt, allt enligt vad man tyckte det var värt. Eftersom jag såg att i korgen enbart infann sig tjugolappar bistod jag ock med en sådan. När hon började ge mig den kramen kände jag inget men när bonuskyssarna på halsen började kände jag mig som en man. Är ej helt säker på om hon agerade så mot alla, visst kan man hoppas.

En besynnerlig kväll som jag hade druckit massor av brännvin under samt bier gick jag och lade mig som brukligt är vid 04:00-tiden. Dagen därpå ser jag en stor pöl på golvet - oljeaktig - och jag vet inte hur det kom dit. Det hade inte regnat och det var inte urin - jag smakade. Om jag erinrar mig kraftigt vill jag minnas att jag hade en "dröm" om att jag vattnade blommorna men jag kan missta mig!

Därutöver har det gått kasst med dejtingen. Trettionioåringen ursäktar sig med flertalet bröllop och möhippor. Jag menar hur svårt kan det vara att undvara en kväll eller en helgdag för att umgås med den man gillar? Kan icke förstå varför det blev så här. Jag vill jag ej heller, nu tycker jag faktiskt att det får vara en ände på denna transportsträcka som måste företagas så att inte kvinnan känner sig billig.

Varför kan jag inte få en lätt trippande varelse av dess vänaste slag? Detta svagare kärl, varför tillfaller de inte mig?

Inga kommentarer: