Allt ska med. Livet i sin helhet, vanligt, stötande eller politisk inkorrekthet.

måndag 6 juni 2016

Ronny Grosder 20160606

Tjohej så här en bit in i sommaren.

Nej.

Ett långspel företogs in mot Tinder. En del månader som betalande, andra som en lumpsamlare av skunt. Ingen skillnad märktes. De endaste jag har fått respons från är av dessa drömförstörande scam-meddelanden samt en tjockis som svarade på mitt "Hej" med "Hejhej". SKIT NER ER! En av dessa hade till och med modet att svara på min bitterhet i en ton som anstår sig en vinnare.

Suga mig baklänges.

I mitt innersta vet jag att den bullfittiga typen måste knullas bort. Hon sitter inne i mitt huvud och pockar på. Fy faen vilket äckligt avtryck hon har gjort. Dessvärre finns ingen uppgjord plan att stävja denna tankegång eller forna kopuleringar/pokuleringar. Kopparsticket i den otäcka formen av en liten rultig indiska gör flera bakåtvolter i mina mardrömmar, de värsta är de som uppkommer när jag är vaken. Då vet jag att de är äkta föreställningar.

Kör mig bort dit där jag inte känner ett endaste dugg. Snabbt som en höna skiter död.

Gör mig till den som tar det som är bra och den som avvisar varje försök till att dra ner mig i den sörja jag just nu befinner mig i,

En pojke är jag, en pojke utan råd och tillrättaläggning. På denna stig kantad av droger, alkohol och dåliga val fortsätter jag min bana.

Tråkigt sett har jag gått in i en svår period igen. Lägenheten är ostädad sedan fyra månader tillbaka, letargisk inför det mesta, allt känns meningslöst. Orkar inte att röja ett hinder i min väg som gör mina senare färder lättare enkom för att jag är så jävla fet. Skaparen, sug min hårdhet.

Kusan i Ragusa.

Ännu en post där Ronny förbannar världen över sin egen fulhet. Försöker göra det till en fullgod anledning till att hata alla. Nej. Nu har jag blivit så pass gammal att jag kan ställa saker på sin spets. Nu är det endast min korgföreståndarinna som ska få däng.

Några sista ord från Ronny Grosder:

Svårt att tro men jag har blivit rimmad.

Inga kommentarer: