Allt ska med. Livet i sin helhet, vanligt, stötande eller politisk inkorrekthet.

fredag 24 augusti 2012

Kärlek eller åtrå

Nästan glad.

Detta är inget litet steg. Kanske ett genererat meddelande men med tanke på dess klara personliga hävden bara kunde gälla min egen person gjorde det mig glad.

"Hej du skäggiga pojke som ligger på,
jag är en tjej som är rak på sak.

Jag läste din text och blev tvungen att skriva,
lät som en låt från min bästa skiva.

Vad är det du skriver... gillar du sprit?
Jag tycker mungbönepasta smakar skit.

Dina bilder säger mig varken bä eller bu,
men jag undrade faktiskt, vem är denna du.

Jag vill veta ditt brunsås recept,
berätta vad du har för dejting koncept.

Hur är man naturlig 2012 det är året,
som folk håller på och förlänger håret.

Mr Ronny är det något av allt jag faktiskt besitter idag,
är charmen min rockärm och mitt sanna jag!"

Kanske finns det ett program som framställer något sådant här utan att behöva lyfta en blygdläpp, vad vet jag? Jag svarade en smula ironiskt och med en hel jävla brödlimpa sarkastiskt. Svar väntas!

Utöver detta har icke mycket annat hänt inom min inavelssfär. Fortfarande densamme Ronny Grosder som dessförinnan beträdde denna besudlade jord. Hon var ingen snabbsvarare så jag låter detta vara oskrivet. Dessa beräkneliga dejtingoffer som måste låta en viss tid förlöpa innan de kan svara och billighetstiden inte är ett faktum.

Jag erinrar mig det faktumet då min förre stod i tamburen och jag var i färd med att gå:

"Vill du inte ha lite boppe?"
Hur hon stod där i hallen med sin korta klänning med den ena handen lätt dragandes på ena axelbandet och lät ena bröstet sig visas. Jag kommer ihåg att jag blev paff en stund för att sedan låta nervositeten ta kontroll och åka hem.

Åh vad jag egentligen ville ha men jag var för nervös att tillgodogöra mig detta då. Hon hade faktiskt perfekta bröst som jag tids nog fick stoppa kuken emellan. Jag sprang eftersom jag var så jävla skakis - bokstavligt talat- att jag inte kunde dricka ett glas vatten utan att det skallrade.

Nästa kväll meddelade hon mig:
 "Jag hoppas att du inte blev rädd för mitt passionerade jag."

Samma kväll tog jag en taxi till stadsdelen Fridhem och gjorde upp med mina inre demoner. Jag satte på henne. Vi älskade och jag gillade henne verkligen för stunden.

"Jag vill sova hos dig", sa jag till henne. Hon tillät mig. Hur hon använde sin sarong för att täcka sitt underliv, än förstår jag icke varför. Men det var inte skönt. En del gånger sa jag helt apatiskt: "Jag är klar" eftersom det inte blev något stegrande. Hon frågade mig: "Har du någon sjukdom eller så?" Och jag svarade: "Inte vad jag vet".

Då jag fick ta henne utan kondom var den bästa känslan. Då vi båda tittade på varandra och erhöll en viss sorts ögonöppnare samt en ögonblicklig andhämtning. Det var skönt. Då njöt vi båda. 

Innan den andra gången då vi skulle knulla (använder knulla eftersom det var med kondom) åt vi först på ett café vid Sankt Pauli-kyrkan. Hon gned sin bakdel mot mitt sköte medan hon helt lugnt diskuterade sitt menyval med biträdet. Jag bjöd henne på någon jävla kycklingbaguette sedan gick vi hem till henne och jag fick sätta på fittan.

Några sista ord från Ronny Grosder:

Stör mig något enormt på Ronny Glimberg. Med sin dödsruna har han gjort mig till ett andrahandsval inom Google-sfären då man söker på Ronny G...







2 kommentarer:

Gösta sa...

Rolig blogg och ett roligt inlägg måste jag säga, keep up the good work! Har en sida om dejting om du vill spana in den, annars får du hade!

Ronny Grosder sa...

Tack Gösta.

Om du har läst alla mina tidigare inlägg förstår du att jag har haft en del besvärligheter vad gäller valet av både sidor och kvinnor. Det är så små saker som kan få en att förskasta en bra sak på grund av en endaste liten dålig sak. Jag uppskattar din sida eftersom den ändå lyser upp det dolda och jag skulle gärna vilja se profiten inom detta.

Enligt mig har bantnings- och dejtingföretagen mycket gemensamt. Att hela tiden anspela på folks känslor. "Du är inte bra som du är nu, gör något åt det". "Något fattas dig, vi har det!", och så vidare.