Allt ska med. Livet i sin helhet, vanligt, stötande eller politisk inkorrekthet.

onsdag 25 april 2012

Svinn

Nu är man i här igen och i detta alltför kända tillstånd.

Varför kan jag inte hitta nöjen som undandrar sig det ekonomiska och känslomässiga? Det kostar för mycket att spela med så höga insatser. Jag känner att en ny fas av otillräcklighet börjar nu. I detta nu erfar jag att en kvinna som vill idka samlag med mig icke existerar. Endast tanken på att höra en kvinna spottviska lite olydigt i mitt öra om saker hon vill utföra med min hjälp gör mig än mer säker på att jag är så jävla långt från det i dag som det bara går. Sluta vara så förbannat svår!

Fakta:
Happy pancake har jag gått ur för det tredje gången eller så. Tiden jag investerar rättfärdigar inte slutresultatet på något vis. Allt som sker nu är något jag inte kommer att kunna stå för om sisådär fem, tio år. Jag vet att jag är på fel väg. Ändå kan jag inte anvisa mig på den rätta vägen. Om jag är fatalist är jag inte säker på. Däremot är det precis så sinnet upplever att det är. Som man ser sig själv i tredjepersonperspektiv och inte kan ändra en endaste jävla pixel trots vetskapen om följderna. Njut väl medan odygdaktig tid är för Ronny Grosder. Det är i sanning en mörk tid som hittills har skuggat 2012. En tredjedel har gått och tvivlen har redan hoppat fram.

Förhoppning:
I samma linje har jag en vakande person som har gett mig mod att genomgå en viss utom-karaktären-saker. Denna dag kommer att upprepa sig den tjugonionde april 2012. Under de föregående år och sammanträffanden har jag alltid haft mer än en gnutta känn på mutta tack vare denna modspridare! Jag vet att denna dag inte kommer att bli ett undantag då en reserverad och inte alltför återkommande tid ger en en känsla av episk och icke återkallelig tid.

Framtid:
Att jag kommer att stå med mina blodigt valkiga händer och en brusten penissträng. En tämlig lågoddsare, dessvärre. Men, om jag tillåts sväva ut med mina fantasier! En gyllene tid kantad av fettor och lovor samt tjugofalt mer av dessa. Något därstädes mellan dessa är min troliga punkt. Hur många gånger har man inte gått förbi en person och tänkt: "Är detta denna person jag kommer att gifta mig med?". Så många som nöjer sig med mindre i och med vetskapen om att man troligtvis inte kommer att hitta en bättre. Svårt att veta vem som ska få ens odelade hängivenhet. Jag gråter inför detta omöjliga val. Som den spelare jag är kan det bli svårt att välja rätt i rätt tid.


Fittighet:
Alla dessa jävla fittbärare som har ett självhävdelsebehov utöver det normala. FUCK ER!


Några sista ord från Ronny Grosder:

Ett sketchskämt:

Två män sitter i soffan. De tittar på film och pratar om att de är "hungriga".

Man 1: Jau e hungri.
Man 2: Jau osse.
Man 1: Va fan ska ve hau do?
Man 2: Åt helvete me di, den harra mannen ska forr fan hau kinesiskt i dau!
Man 1: Så det sarr du din javla penishållare?
Man 2:  Ja, jau gjorde de just.
Man 1: Nej men va fan jau tror jau ska hau litta grekiskt, går de brau?
Man 2: Så fan hellor, do ska jau hau italienskt.
Man 1: Men de vettu du vel for fan att jau inte toll!?
Man 2: Ska ve tau en kompromiss?
Man 1: Om vado?
Man 2: Ska ve tau thai?
Man 1: Darr satt den!

Vi ser de två männen stå och trycka i en buske vid pildammsparken medan de väntar på att en thailändsk kvinna ska uppenbara sig. Sedan hoppar de på henne och våldtar henne så jävla grovt att man kunde ha trott att hon hade genomlidit en sätesbjudning och spruckit ändå ut i låren.

Ett par extra från Ronny Grosder:

Jag är inte rasist men fy fan vad jag hatar svenskar.

Inga kommentarer: