Allt ska med. Livet i sin helhet, vanligt, stötande eller politisk inkorrekthet.

torsdag 10 maj 2012

Lösfitta

Det började mediokert då jag inte fick min oftast behövda sömn innan utgång.

Efter mitt misslyckade instickssovande hoppade jag upp från sängen eftersom för många tankar hopade sig i huvudet. En total kopia av vad som hände i går natt. För övrigt har jag börjat fatta tycke för folk som är lite lätt smutsiga. Kan inte definiera det än med ord helt säkert. Något eller några fysionomiska drag som jag finner i vanliga fall vara förkastligt men i rätt kontext blir det på något sätt vackert.

 Nu känner jag mig medgörlig och vill ut för att göra min energi så socialekonomisk som det bara går. När jag är i detta tillstånd måste det tas tillvara på. Vi har tre cirklar som består av: Social förmåga, onykterhet och intelligens.  När dessa är i centrum av vad de kan uppbåda är jag i topp! Icke så, ska intet annat göras.

En dag förra veckan körde jag närmaste vägen till Grottan i Malmö! I Rörsjöstaden och på Drottninggatan är det alltid en möda att få parkering så jag ställde mig en billängd efter parkering förbjuden-skylten och gick hurtigt i rätt riktning. In kom jag genom den alltid så gläntgenerösa dörren och tog första till vänster till den så fina montern. Jag trängtade efter Fleshlight original. Mina ögon kunde inte hitta den efter ett bra tag. Personalen fick reda på detta och ville ha ett nummer men eftersom jag inte fann originalet gick hon in på lagret (för övrigt samma person jag träffade på Fregatten som ville att hennes son skulle bli som jag).

"Naj vi haur baura scharrnor", sa den malmöitiska kvinnan. [Nej vi har bara stjärnor]

Tillbaka till den omoraliska förevisningen!

Länge stod jag och begrundade vem som skulle få ett skjut.Tera Patrick, Jenna Haze, Stoya eller Katsuni? Tack vare att jag redan hade en visuell erfarenhet av Katsuni och den undersköna filmen i POV som blir som ett roligt och skönt filmspel valde jag henne. Aldrig att jag låter en analscen rulla men när jag såg en sådan med Katsuni var det så, vackert och smakfullt. Jag lät mig indoktrineras i rektums fördelar. Jag föredrar japanskor men denna fransysk-vietnamesiska gör mig till en bättre och hårdare man.

En indisk - till synes taxichaufför - stod framför och köpte en film för ett par hundralappar. En vithyad man satt på huk och letade oförväget efter nyheter bakom mig och framför kassan. Väl framme säger jag till kassörskan om att jag har valt Katsuni och lagernumret är sextio. Innan köpet är avklarat ber jag om en tub glidmedel, då i första hand Slik som jag har en god klibbig erfarenhet av. Den har de inte. Under hörhåll frågar jag efter storsäljaren. Det är "Pjur" basic och jag tar en sådan.

"Jag är lite dåligt parkerad", säger jag för att inte verka suspekt eftersom att från och med ingång till utgång inklusive allt inte hade tagit fler än fem minuter. Lite nervös var jag.
"Ja ja", sa hon artigt. Fortfarande lite dolsk blick som om hon inte visste var jag skulle placeras.

Jag kunde inte bärga mig! Jag körde som en söderhavsvilde! Hemåt!

I min iver att uppnå sköndom frångick jag manualläsandet och därför blev det som det blev. Att lägga den i varmt vatten - var inte ett alternativ just då - enligt rekommendationerna. Jag oljade in penis och lösfittan. Efter ett tags försök av penetrerande tycker jag det är konstigt att jag inte kan bräcka ingången mer än en tre centimeter. Lägger på fler strängar av glidmedel på lösvaginan och försöker igen. Nej, för helvete det börjar göra riktigt ont på ollonet. I ren iverdesperation gräver jag in fingrarna och hittar motståndaren. Efter en match drar jag ut denna motsvarighet till skoblock - en femton centimeter lång liknande en sittpinne för fåglar! Inte konstigt att det tog stopp.

Efter detta icke så ärorika förfarande tar jag ny sats och finner denna underbara silikonskapelse vid namn Fleshlight högst presentabel. Med reglaget i form av skruvkorken som man reglerar insuget av luft med är en så simpel höjdare. De sinnrikt utformade slidkanalerna är också en välgärning för kuken. Jag trodde inte att jag skulle klara mig utan vibrator men det gör jag. ÅH, vilken kuköppnare! Aldrig mer skall jag använda min föredetting ens om min nuvarande skulle brisera av något slag. Ska jag onanera med hjälp av något ska det vara med Fleshlight! För länge har jag bottnat för tidigt i min dåvarande, de där sista centimetrarna. Att luften i min "The Leopard" hela tiden har gäckat mig är en annan sak. Något som Fleshlight inte gör tack vare en mer genomtänkt utformning. Det var så jävla fint att jag körde en gång till kort därefter. Så hungrig var jag.

Fleshlight:
+
Vällegerad
Generös längd
Lättfattlig
Justerbart insug av luft
Klarar längre tids användning
Inget pruttande

-
Kostar en del
Måste torkas efter varje användning
Billig plasthållare
Kräver rikligt med glidmedel

Inga kommentarer: