Allt ska med. Livet i sin helhet, vanligt, stötande eller politisk inkorrekthet.

onsdag 6 januari 2010

Happy pancake och bier

Ja så har man fallit in i gamla invanda mönster och blivit sig själv igen.

Har precis druckit två julbier och känner mig om inte oövervinnelig så ganska smärtresistant och god och glad. Men det hjälper inte. Happy pancake är för mig övermäktig, jag klarar det helt enkelt inte länge till, det är alltför oförnuftigt. Är enormt avundsjuk på dessa feta, halvfeta, mulliga, otäcka, sjuka kvinnor som lever gott med alla sina förfrågningar, mail, kommentarer och flirtar. De har fulla kornbodar medan jag inte ens kan leva från hand till mun eftersom jag inte får ett jävla piss i handen förutom kuk vilket i detta fall är dessbättre.

Vad har en fet, en ful och en snygg kvinna gemensamt?
Alla får de lika mycket respons.
Tjejer som jag tror mig stå över inkasserar högre ränta utifrån de fysiska attribut de besitter, inte går det ihop för min del. Kvinnan är och förblir bittrare än döden.

Nu ska jag inte fösa samman alla kvinnor och jämställa dem med den avfallshög de egentligen är, för några har faktiskt haft slumpen med sig och kontaktat mig. Några problem med dessa var att de är helt sönderblåsta i sin spräckliga skalle, fitta utan hjärna är som potatismos utan riven muskotnöt, det går att äta men den lilla kryddan gör väldigt mycket med tanke på dess ringa storlek vilket kan likställas med deras hjärnor. Ingen av de tre kunde föra en vettig diskussion skriftligt. Ingen av dem var snyggare än mig - fortfarande enligt min partiska åsikt - och ändå refuserade de mig indirekt genom sitt lösa intresse. Andra har inte bemödat sig att svara på mina unika meddelande enbart riktade till deras person och inte ett massutskick som jag har fått. Vad är det för fel på mig, ska man mellan raderna skriva ut sin kuklängd?

Frågan är om mitt läge kräver en omdirigering av mina digitala fotsteg, ska jag betala för att få tag på seriösa, utvecklade människor som inte har hoppat av grundskolan? En gång i tiden har jag betalat för det men då hade jag inte blommat ut vilket jag kan kosta på mig att säga att jag har nu. Ska låta tanken få växa till sig under dagarna och ta ett rejält övervägande. Aldrig har dessa datadejtingsidor resulterat i en dejt och jag måste så snabbt som möjligt få fatt i fitta med förbehåll, jag är ingen avfallskvarn.

Nu ska jag fortsätta mitt drickande med rejäl hårdsprit i form av whisky, Talisker 10-årig.

Inga kommentarer: