Allt ska med. Livet i sin helhet, vanligt, stötande eller politisk inkorrekthet.

söndag 10 januari 2010

Nätfitta

Efter en ymnig helg utan sexuella inslag eller skabrösa förslag tar Ronny Grosder en närmare titt på Köpenhamn och vad den omoraliska staden har att erbjuda.

Cassiopeiastars har två att erbjuda inom det område jag vill bli upplyst inom, interracial.

Juliet


Juliet var den bättre bemedlade av de två svarthyltade som fläker ut sig, visst vill man doppa kuken i den chokladmoussen.

Christel


En vit för sakens skull, man kan inte leva på experimentell föda alldeles för länge.

Köpenhamn har fler ställen som jag grundligt ska gå igenom, det är inte bara utförandet som är roligt, också jämförelsen, bildtittandet, faktakollen, ögonrunkandet innan man slutligen bestämmer sig.

Ångmaskiner utan ånga.
Happy pancake är skövlad, jag har vänt på varenda sten, luckrat, vaskat och försökt. Det visar på att det är dags att gå vidare, jag orkar inte vänta på att fler ska registrera sig och på det viset få ytterligare plausibla offer.

Skrev upp mig i rullorna på www.e-kontakt.se och bevare mig om inte en kvinna skrev ett mail till mig direkt.
Det är ingen skönhet men ett intresse är likväl ett intresse. Nu går det inte att läsa mailet eftersom att e-kontakt vill att man ska betala först, kanske jag gör det inom de närmsta dagarna, ett sådant gott tecken går ej att förkasta.

Inga kommentarer: