Allt ska med. Livet i sin helhet, vanligt, stötande eller politisk inkorrekthet.

fredag 13 juli 2012

En ny era

Jag har självklart tänkt till igen. Vem är jag Ronny Grosder?

Under mitt organisatoriska fotalbumtillslag förstår jag inte hur jag från en smärre adonis kunde invecklas till en sådan äcklig skapelse. De som har möjlighet att se mina yngre fotoklickar torde förstå vad jag menar.

Nu kommer jag - Ronny Grosder att ta tag i denna bit som uppbär namnet Ronny Grosder. För länge har en avart till person härskat över namnet - ej mer. Vi ska ta tillbaka helhetsintrycket.

Jag har varit och rekognoscerat men icke. Inte en enda slidvarelse ondgjorde sig ens en gång en huvudskakning till min nackdel. Jag briserar återigen av vanmakt.Hur ska jag fortgå utan att göra ett spektakel av mig? Blir det en skönskjutning som inte är värt något och ej heller kan stå förr det slumpmässigt utvalda vill jag ej mer. Jag kan varken väcka olust eller lust. Vad är fittefel på mig?

När jag hör alla som har "sin" kan jag inte medryckas i glädjens tecken. Inte utan förfalskad glädjeenhet. Icke!

När jag märkte av tendensen av att förstärka saker vaknade jag till liv.

Då jag redan hade en prilla oppikäften tänkte jag ändå att jag ville en just sådan. Så också en cigarett.  Vad ska man göra då man har en nödvändighet som inte kan uppklaras?

Allt handlar om att förstärka saker och ting. När jag här en bra låt vill jag förstärka denna känsla genom att dricka en flaska whisky samt röka två paket Benson and Hedges. Men ända sedan denna känsla uppkom om att jag ville röka eller snusa då jag redan hade en prilla eller cigarett i munnen - förstod jag att något var skevt.

Ursäkta mig - för jag har smitit från mina plikter på min så kallade webbläsarblogg. Vi ska upprätthålla denna ända fram till årsslutet. 2012 ska bli ett bra år! Då jag fortlevde en så kallad diet fann jag att man kunde uppnå samma sorts dimensioner då man höll denna diet. Eftersom man sänkte ribban och det enda matmålet var drogen. Man kan. Jag kan. Ronny Grosder kan. Fuck dig.

Jag har tänkt.

På fitta.

Men absolut inte bara på det. Ashålen har varit minst lika viktiga. Jag kan inte med när dessa ser ut som skrynkliga och bruna ballongmunstycken.

Några sista ord från Ronny Grosder:

Jag gillar lubrikation. Funderade över vilket mitt favoritord var - kunde inte bestämma mig mellan "stallage" och "produkt".






Inga kommentarer: