Allt ska med. Livet i sin helhet, vanligt, stötande eller politisk inkorrekthet.

fredag 16 oktober 2009

Äh vad fan, det har väl alla gjort?

Ja det är lika bra att erkänna för vem har inte gjort det?

Jag har skitrunkat.

Detta hände för okänt antal år sedan på ett utedass i ett sommarstugeområde. Klockan var mellan 06 och 07 en varm sommarmorgon, daggen blänkte så vackert i solskenet. Dörren var naturligtvis öppen så att man hade ett fint sceneri att titta på. Där satt jag och krystade på en hög av bajs och kiss och plötsligt när jag själv höll på med mitt ändamål fick jag en så stark lust eller bättre skrivet en befallning från min kropp. Inte kunde jag neka, nej det gick helt enkelt inte. Där drog jag fram slangen och gav mig en dubbeldos av njutning.

En av mina käraste minnen, vem kunde tro att det skulle bli det, allraminst jag?

Inga kommentarer: