Allt ska med. Livet i sin helhet, vanligt, stötande eller politisk inkorrekthet.

fredag 30 oktober 2009

Ingen utekväll

Nej för att finansiera min förestående sexresa kräver min ekonomi ett nytt hål i livremmen att sikta sig mot. På sin höjd blir det ett par bier utan riktig dans, jag är deprimerad. Jag ska jobba lördag och söndag, på det viset tjänar jag pengar samtidigt som jag sparar de, tack vare utebliven utgång, mellan tusen och tvåtusen.

Har handlat på systembolaget och det blev en brokig blandning: Mariestad, Innis & Gunn, Nils Oscar, Karlovacko, Hobgoblin och Three Towns.

Ska man runka innan man går till en prostituerad eller kanske dricka ett par supar så att man får ut det mesta av sin betalda tid? Har inte bestämt tillvägagångssätt än men en månad till att överleva ska jag kunna klara av. Det blir en bussresa dit från Svävarterminalen med Swebus för en billig peng, hotellrummet kommer att kosta 350 kronor per natt. Skökorna tar 50 euro och klubben tar 80 euro för inträdet, då ingår buffé och en eller flera alkoholfria drinkar.

Är otroligt spänd. Försöker gå ned i vikt så att tempelhororna kan få det lite bättre på jobbet, visst önskar man att de skulle säga: Vad gör du här? Det vet jag att de inte kommer att göra, det inser jag själv, en skev självbild har jag däremot inte.

Såg en naken kvinna i dag. Hon visade sig bakom ett frostat glas ganska nära fönstret så att konturerna kunde ses. Hon var mellan 50 och 60 med mycket lite fett och fasta bröst, jag blev kåt.

2 kommentarer:

Ljuva duvan sa...

vad fint av dig försöka reducera bukfetman till förmån för arbetarflickorna.
en sån sann gentleman hade jag bjudit på ett blåsjobb.

Ronny Grosder sa...

En filantrop skulle jag inte benämna mig själv men helt klart är jag inte oförmögen att sätta mig in i deras situation inte alls olik ett vanligt jobb. De är människor och bör också behandlas som sådana. Ansvaret bör fördelas och jag är mer än beredd att bära min del.